Na moim blogu znaleźć możecie wywiad z Justyną Pilarczyk. Przyszedł czas na drugą część tego collabu czyli wywiad Justyny ze mną. Jest o tym jak patrzę na rolę EB'owca, o wskazówkach dla EB'owców juniorów, ale też jak z mojej perspektywy budować markę pracodawcy opartą na marce konsumenckiej, jak dobrze komunikować EVP, jak budować pozycję i rozpoznawalność EB-owca w organizacji oraz jak pracować z danymi w Employer Brandingu. Zapraszam do czytania!
CZĘŚĆ I
"Chciałabym zwrócić uwagę na fakt, o którym rzadko się mówi – osoba zajmująca się EB jest przede wszystkim managerem jednej z marek firmy. Musi posiadać więc wiedzę z obszaru strategicznego zarządzania brandem. Tu niezbędne są kompetencje analityczne, praca z długoterminowymi celami, orientacja biznesowa i strategiczne podejście. EB’owiec to także partner biznesu w sprawach związanych z marką pracodawcy, ale też projektant doświadczeń kandydata oraz pracownika, który ma wpływ na wiele procesów HR’owych w firmie."
CZĘŚĆ II
"Może trochę odwrócę to pytanie i zacznę od tego, do czego warto dane wykorzystywać. Dla mnie są one niezbędne, by pracować etycznie, rzetelnie i profesjonalnie. Służą do tego, by oddzielić hipotezy (to, co się nam wydaje, co jest popularne na rynku, co podpowiada nam doświadczenie) od tego co jest faktem. W biznesie rzadko zdarza się korzystać z danych spełniających kryteria badań naukowych (bo między innymi próby rzadko są reprezentatywne), ale, tak czy siak, możemy na podstawie informacji o ich przeprowadzaniu (jak wybrana była próba, jak wyglądała komunikacja itp.) świadomie szacować obszary, o których nic nie wiemy."
Jeśli chcesz być na bieżąco z publikacjami na blogu, a taka forma zdobywania wiedzy przypadła Ci do gustu, będzie mi bardzo miło jeśli:
napiszesz do mnie z informacją zwrotną - Feedback Box,
polubisz artykuł klikając serduszko (na samym dole strony),
dodasz moje artykuły do RSS,
zaczniesz obserwować mnie na Instagramie,
zaprosisz mnie do znajomych na LinkedIn,
zaczniesz subskrybować EB Pathfinder Newsletter!
Comments