top of page

Junior pyta Seniora (PART I & PART II)

Na moim blogu znaleźć możecie wywiad z Justyną Pilarczyk. Przyszedł czas na drugą część tego collabu czyli wywiad Justyny ze mną. Jest o tym jak patrzę na rolę EB'owca, o wskazówkach dla EB'owców juniorów, ale też jak z mojej perspektywy budować markę pracodawcy opartą na marce konsumenckiej, jak dobrze komunikować EVP, jak budować pozycję i rozpoznawalność EB-owca w organizacji oraz jak pracować z danymi w Employer Brandingu. Zapraszam do czytania!


CZĘŚĆ I

"Chciałabym zwrócić uwagę na fakt, o którym rzadko się mówi – osoba zajmująca się EB jest przede wszystkim managerem jednej z marek firmy. Musi posiadać więc wiedzę z obszaru strategicznego zarządzania brandem. Tu niezbędne są kompetencje analityczne, praca z długoterminowymi celami, orientacja biznesowa i strategiczne podejście. EB’owiec to także partner biznesu w sprawach związanych z marką pracodawcy, ale też projektant doświadczeń kandydata oraz pracownika, który ma wpływ na wiele procesów HR’owych w firmie."



CZĘŚĆ II

"Może trochę odwrócę to pytanie i zacznę od tego, do czego warto dane wykorzystywać. Dla mnie są one niezbędne, by pracować etycznie, rzetelnie i profesjonalnie. Służą do tego, by oddzielić hipotezy (to, co się nam wydaje, co jest popularne na rynku, co podpowiada nam doświadczenie) od tego co jest faktem. W biznesie rzadko zdarza się korzystać z danych spełniających kryteria badań naukowych (bo między innymi próby rzadko są reprezentatywne), ale, tak czy siak, możemy na podstawie informacji o ich przeprowadzaniu (jak wybrana była próba, jak wyglądała komunikacja itp.) świadomie szacować obszary, o których nic nie wiemy."


Jeśli chcesz być na bieżąco z publikacjami na blogu, a taka forma zdobywania wiedzy przypadła Ci do gustu, będzie mi bardzo miło jeśli:



Powiązane posty

Zobacz wszystkie

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page