top of page
AUTHENTIC PHOTO LAB.jpg

Employer Branding Photography

Robimy autentyczne, employer branding'owe zdjęcia.
Pomagamy planować i realizować sesje fotograficzne.

6.jpg
4.jpg
5.jpg
5.jpg

NASZA

HISTORIA

2013

Poznałyśmy się w sierpniu w Lublinie podczas spotkania przygotowującego dla prelegentów pierwszej edycji młodzieżowego TEDx'a. Szybko okazało się, że świetnie się dogadujemy.

Elwira: 

Magdalena: 

2014

W styczniu tego roku zrobiłyśmy
pierwszą w naszym duecie,
amatorską sesję zdjęciową. W roli modelki pierwszy raz w życiu stanęła Magdalena,
a w roli fotografki oczywiście Elwira.

1966105_10202638383673731_1903064127_o.jpg

tak blisko i tak daleko od siebie
wychowywałyśmy się
w południowo-wschodniej Polsce

LUBLIN ➞ WARSZAWA

2022

obie przeprowadziłyśmy się,
co prawda w różnym czasie,
z Lublina do Warszawy

mamy na swoim koncie dużo wspólnych koncertów z Kasią Nosowską w roli wokalistki

okładki + rozmowa z chat gpt.png

NOSOWSKA,
HEY I INNE
HISTORIE

To kwiecień i to był nasz pierwszy projekt
i współpraca biznesowa w roli
Employer Branding Specialist
- Magdalena i Fotografki - Elwira.

Byłyto zdjęcia indywidualne dla zespołu, które były poprawiane
po pracy innego fotografa.

Był to wyjątkowy projekt, bo zakładał zaprojektowanie sesji zdjęciowej jako elementu onboardingu i doświadczenia pracownika w organizacji.

2.png
3.png
1265140_618247178218520_1410098182_o.jpg

Wcale nie dziwię się, że ten materiał opublikował u siebie
w mediach społecznościowych Jacek Walkiewicz! Elwira ze swojej nastoletniej perspektywy opowiada o tematach, które wcale się nie zestarzały, a wręcz zyskują na znaczeniu. W pojęciach związanych z fotografią zamknęła swoje podejście do życia.
I chociaż słowo uważność w tym filmie nie padło, to jest ona głównym tematem wystąpienia. 
Dodatkowo dwa wystąpienia na lubelskich TEDx’ach były pierwszymi publicznymi prezentacjami Elwiry, nawet wtedy byłam z niej bardzo dumna.

Elwira mówiąc o:

  • błysku, pokazywała, jak narodziła się jej wielka pasja do fotografii i zmieniła ona jej codzienność.

  • zoomie, zachęcała, żeby zwracać uwagę na szczegóły, które otaczają nas w życiu.

  • kliszy fotograficznej, opowiadała o roli wspomnień i związanych z nimi emocji.

  • trybie automatycznym i manualnym, pokazywała, że mamy wpływ na to jak działamy i jak odbieramy swoje życie.

  • stop-klatce zachęcała, by regularnie zatrzymywać się w pędzie życia, przyglądać sobie i temu, co wokół.

1266425_618558238187414_1967836871_o.jpg

MARKI OSOBISTE

w międzyczasie współpracowałyśmy nad strategiami dla naszych marek osobistych, a tym strategiami contentowymi i social mediowymi

2023

całość PGN.png

W maju zaczęłyśmy pracować nad ofertą
i zbudowaniem nowego brandu pod nazwą Authentic Photo Lab. W czerwcu współpracowałyśmy
z pierwszym klientem.

W sierpniu opublikowałyśmy najprawdopodobniej pierwszą definicję #EmployerBrandingPhotography.
We wrześniu świat ujrzała nasza
strona internetowa. 

53 KM

bottom of page